Mogelijk gemaakt door Blogger.
RSS

Dag 9:RELAXEN

Zondag 15 juli 2012

Omdat het gisteren een latertje is geworden besluiten we vandaag om even helemaal niets te doen.
Dat is natuurlijk lekker want daar is een vakantie voor maar een beetje jammer voor het blog want ik heb daardoor niet zo heel veel te vertellen.
Wat het weer betreft, dat is wat minder. Het is bewolkt en vandaag valt er wat regen in de ochtend.

Daarbuiten blijft de temperatuur hier wel goed tot laat in de avond. Nu klagen wij (nog) niet hoor want we horen van diversen kanten de berichten over het weer in Nederland en dat is niet best. Ik lees net op de AD site dat het volgende week strandweer wordt dus laten we maar hopen dat dit klopt.
We beginnen in ieder geval de dag weer met een lekker ontbijt.
We hebben weer eens een andere SunnyD jus d'orange namelijk meloen. Het is een galon dus we kunnen even vooruit.
We gaan hierna lekker bij het zwembad hangen en uiteraard ook zwemmen.
Ik schrijf alvast een groot gedeelte van dag 8 maar het is vrij veel werk om alle foto's uit te zoeken dus uiteindelijk staat het bericht er pas zondagavond op.
Het lukt mij maar niet om die ene dag in te halen. Ik had ook nog wat filmpjes met mijn fotocamera gemaakt maar dit is MOV ipv MP4 en het duurt heel lang voordat dit is omgezet dus ik laat de filmpjes maar zitten.
In de middag gaan we naar de Florida mall. Daar zijn we deze vakantie nog niet geweest en we zijn nog op zoek naar een aantal wensen.
We lopen o.a. Abecrombie en Fitch binnen maar zien dat daar geen kortingen zijn terwijl wij afgelopen week in de Altamonte mall wel kortingen zagen bij A & F.
We kopen daar dus niets. Dan gaan we liever nog een keer naar Altamonte.
Verder zijn we nog op zoek naar Uggs classic mini, dat valt ook nog niet mee, wat we tegen komen zijn niet de classics  maar met een knoop aan de zijkant en die vallen niet zo in de smaak dus we zoeken nog even verder.
Wat wel grappig was is dat er vanmiddag weer een wedstrijd van de Tampa Bay Rays  tegen de Boston Red Sox op tv is. Dit keer verliezen de Rays flink dus we zijn wel blij dat ze gewonnen hebben toen wij er waren.
Helaas kan ik er vandaag niet veel meer van maken. Inmiddels zijn we al weer een dag verder en troffen we bij thuiskomst in de villa een lekkage aan in de douche.
Morgen daarover meer.
@Yvonne en Rob: wij hebben ook het meest uitgekeken naar de wedstrijd. Mogelijk gaan we deze week nog een keer.
@Omaagnes: het vliegt inderdaad om.
@Marja: Ja hoor bij ons in Nederland zijn er precies dezelfde regeltjes wat wel mag en niet.
Er valt ook bijna nooit een onvertogen woord. Heel anders dan bij het voetbal.
@Sonja: Wat ik vertelde is nog maar een heel klein beetje uitleg. Er zijn heel veel spelregels die ook veranderen hoe ouder ze worden. Wij weten ze nu aardig maar ze spelen ook al jaren honkbal.
@Anita, niet meer shoppen? We gaan gewoon verder hoor.
@Sonja: Ik denk inderdaad dat wij er meer van begrijpen dan iemand die nooit honkbal ziet of speelt.
Dat kan ook niet anders want daar zijn de spelregels veel te uitgebreid voor.
@derrobbie: Dank jullie wel.
@Karen Kool: Het is inderdaad erg gaaf, als je niet graag naar honkbal kijkt dan vermaak je je nog prima door alleen al naar de mensen te kijken hoe zij reageren.
Welk stadion vinden jullie mooier, Tropicana Field of het stadion van de Marlins?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 reacties:

Omaagnes zei

Ach,een korte blog is toch ook keertje ok...we weten in ieder geval dat het goed gaat en dat willen we horen!!!!

Marja en Tony zei

Ik weet hoeveel tijd en gepuzzel er in het maken van een blog gaat zitten en daarom is een keer een kort verslag toch ook totaal geen probleem, het moet wel leuk blijven, je hebt tenslotte vakantie ;)

Yvonne en Rob zei

Zo'n dag niks doen is ook wel eens lekker toch?
Shoppen is toch altijd een goed tijdverdrijf als het regent;-)
Grtz.Yvonne

Cindy zei

Oh die Sunny D lijkt me lekker in meloensmaak! Nog een goede reden om een keer terug te gaan naar Florida ;-)

Pieter en Petra zei

Petra volgt jullie natuurlijk dagelijks, maar ik heb zojuist even de blog vanaf jullie vertrek bij gelezen en ben nu ook helemaal op de hoogte.

Jullie hebben het prima naar de zin, en ik zag ook weer een leuke 'to-do-tip' voor op ons lijstje van september.

Vanaf nu ga ik jullie dagelijks volgen ;-)

Groetjes vanuit jullie 'buurgemeente' ,
Pieter & Petra

Patrice zei

Zo, ik ben weer bij :-) Zo zie je maar, de één heeft het te druk om een dag "achterstand" in te halen met bloggen en de ander heeft het te druk om blogs te lezen :-)

Maar jullie hebben weer heerlijk genoten van de Ray's zo te lezen en te zien. Kan me helemaal voorstellen dat jullie toe waren aan een relax dagje. Het lijkt wel vakantie :-)

Nog heel veel plezier ! Ik blijf jullie zeker volgen vanuit Californië.

Greetz,
Patrice

Een reactie posten