Mogelijk gemaakt door Blogger.
RSS

Dag 16: Shoppen en luieren

Zondag 22 juli 2012

We willen graag nog een keer naar Universal maar twijfelen wanneer we zullen gaan.
Misschien gaan we nog 2 x 's avonds en we denken er eventueel aan om vanavond te gaan.
We hopen dat de wachttijden dan wat korter zijn. De verwachting is dat er vandaag wel weer regen gaat vallen na 3 dagen zonder regen. We spreken af dat we het in de loop van de middag bekijken wat we doen.
Er zijn nog een paar dingen niet afgevinkt op het wensen lijstje dus nadat we ontbeten hebben gaan we richting de Premium Outlet Vineland ave nadat we gekeken hoe laat de winkels daar open gaan. Ook op zondag is dat 10:00 dus dat is mooi.

Glenn en Melvin kiezen er weer voor om bij de villa te blijven.
Voordat we naar de outlet rijden gaan we eerst nog langs de Dollar Tree want de toiletartikelen gaan opraken. Hopelijk redden we het nu tot ons vertrek. Voor diegene die het niet weten, hier koop je echt alles voor 1 dollar excl. 6,5% tax. Je kan het zo gek niet opnoemen of ze hebben het. Zelf halen we hier altijd de toiletartikelen want er gaat behoorlijk wat shampoo en doucheschuim doorheen.
Als we aankomen bij de outlet is het er nog redelijk rustig en hebben we snel een parkeerplaats gevonden. We lopen als eerste naar de Levis Store. Wat ons opvalt is dat de prijzen weer hoger liggen dan 2 weken geleden. Het blijft in vergelijking met de prijzen bij ons voordelig maar het scheelt toch $20,00. Hierna lopen we nog de Lacoste winkel binnen, Toys R Us (want we zijn nog op zoek naar een activity kussen van Cars) en natuurlijk Tommy waar ik zelf altijd wel slaag.
Ook bij Tommy liggen de prijzen nu hoger.
We wilden nog even een bakkie drinken bij Starbucks hier maar het was er zo druk dat we besluiten om dat maar weer bij de vestiging aan de 192 te doen. Als we daar arriveren is er eigenlijk meteen plaats op de lounge banken dus dat is lekker.
Voor Maurice wordt het weer een zwarte koffie. Hij mist onze koffiemachine wel, thuis drinkt hij meer koffie. Hier moet hij toch de deur uit voor de koffie. Er staat wel een koffiezetapparaat maar dat is toch anders dan dat wij gewend zijn.
Zelf neem ik dit keer een frappuccino caramel. We lopen de CVS ook nog binnen die naast de Starbucks zit. Altijd interesant. Nu spot ik weer zalfjes die je bij ons echt niet zomaar krijgt, zelfs niet van een dermatoloog. Als we weer richting de villa rijden nemen we de drive thru van de Mac voor de bijna dagelijkse smoothies en vanille shakes die hier erg lekker zijn. Het is behoorlijk druk op zondag.
Onderweg zien we dat de lucht al aardig aan het dichttrekken is dus kloppen de weerberichten weer. We eten de overgebleven pizza van gisteren op en ik ga maar weer eens een was draaien.
Uiteindelijk besluiten we toch om vanavond nog niet naar Universal te gaan. Later blijkt het een goede keus want het blijft niet droog.
Maurice, Glenn en Melvin zwemmen nog wat voordat het slechte weer echt los barst maar da duurt nog wel even. Het waait een korte tijd enorm waarna het ook gaat regenen.
Dat geeft mij de gelegenheid om alvast het verslag van gisteren te schrijven. Het lukt me 's avonds pas om de foto's er een beetje redelijk bij te plaatsten nadat we eerst nog een lekker ijsje hebben gegeten.
We besluiten om morgen toch weer overdag naar Universal te gaan omdat de weersverwachting voor de avond weer slecht is.


@MattRob: De sodapaloza is zeker een aanrader, er is echt veel keus en dat voor maar $0,59.
Wij vinden het inderdaad overal erg druk. Vandaag weer gezien in Universal.
@Marja: Het rijden op het strand vonden wij bijzonder genoeg om er toch weer naar toe te rijden. Het is weer eens wat anders dan een park.
@Sonja: Zie antwoord aan Marja :-)
@Rick en Mandy: De rit er naar toe en terug viel inderdaad wel tegen, komt ook omdat het zo druk was.
@Saskia: vervelend dat de villa eigenaresse niet thuis geeft, wij kregen eigenlijk altijd vrij snel een mailtje terug.
@Cindy: Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt van het strand van Dyatona. Het zag er ook erg mooi uit.
@Desiree: Lijkt mij ook leuk een tocht helemaal langs de kust.
@Yvonne en Rob: ja, ongelofelijk he dat het geld meteen gegeven is.
@Karen: Ja soms moet je inderdaad keuzes maken. Zoals het er nu naar uit ziet verschuift er bij ons ook iets voor het tweede opeenvolgende jaar door naar het volgende jaar.
@Mineke: Volgens mij hebben we hier te maken met Daytona Beach kenners. Ik ga je tips onthouden voor een volgende keer of eigenlijk ga ik het dan weer terug lezen:-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 reacties:

Rick, Sunshine State zei

Bedankt voor de heerlijke update, in combinatie met het mooie weer hier, kan ik Florida zowat aanraken... niet goed voor mijn Florida Koorts ;-)

De Frappuccino caramel, vind ik ook zo lekker, nog heeeel veel fun !!

Rick en Mandy

Tiana zei

Een lekker relaxed shopdagje!
Over die medicijnen kan ik mezelf ook zo verbazen!
Nog veel plezier!

Anoniem zei

Ook ik verbaas me er altijd over hoe makkelijk je aan medicijnen kunt komen en ook over de keuze die er is. Lekker dagje weer.
En ik wil nog even zeggen dat ik buiten het feit dat je iedere dag weer een heerlijk verhaal klaar hebt staan, het ook zo leuk vind dat je op iedereen reageert die een reactie achterlaat.

Marja en Tony zei

Wat heerlijk is dat, geen jengelende koters mee omdat ze te jong zijn om alleen thuis te blijven;)
Je, die koffie bij Starbucks, je moet echt van smaakjes houden want anders zit er niet veel van je gading bij :)
Op naar de pret!

Yvonne en Rob zei

Lekker dagje weer, jammer van dat buitje, maar dat mag geen naam hebben toch?
Ja ik vind het ook altijd vreemd dat je in een JVC je medicijnen zo uit het schap kunt pakken, zijn wij helemaal niet gewent.
Have Fun Tomorrow!
Yvonne

Aggie zei

Hallo Twinom,
Heb nu net effe snel een paar dagen van jullie blog gelezen, wat een ellende met die watertoestanden in jullie huis. Jeetje, dat jullie daar zo kalm onder blijven, maar goed, je kunt ook bijna niet anders. Jammer dat er geen gehoor gegeven wordt om jullie naar een andere villa te verhuizen.
Gelukkig lees ik ook mooie en leuke berichten, zoals die Webster Fleamarket, waar wij gisteren waren en nog nooit van gehoord hadden. Grappig om te lezen dat jullie er ook geweest zijn vorige week.
Geniet vooral lekker verder!!

Groetjes van Aggie

mineke zei

Goedemorgen vanuit een zonnig nederland.
Jullie vermaken je heerlijk hoor en was je nog geslaagd bij Tommy.
Wat betreft Daytona Beach, wij verblijven al sinds 2002 in Ormondbeach, vinden wij rustiger dan in Daytona Beach, mocht je tzt informatie willen hoor ik het wel van je. Voor vandaag een fantastische dag in Universal
grtjes Mineke

Een reactie posten